Електромагнітний клапан
Електромагнітний клапан є виконавчим елементом ЕПХХ, запірна голка якого перекриває подачу палива через жиклер холостого ходу карбюратора. Включення і відключення клапана здійснює електронний блок управління.
Дуже важливо правильно встановити клапан на карбюратор.
Загортання клапана від руки часто буває однією з причин нестійких оборотів холостого ходу. Так слабо затягнутий клапан є причиною підсосу повітря і, як наслідок, збідніння суміші. Л якщо електромагнітний клапан перетягнути - можна вивести з ладу сам клапан, посадочне гніздо (воно дуже ніжне) або зірвати різьблення в кришці карбюратора.
Клапан повинен бути затягнутий моментом 0,4 кГс-м (3,68 Н-м).
Якщо немає динамометричного ключа, то:
- Зняти з електромагнітного клапана гумовий ущільнювач;
- Без зусилля загвинтити рукою до упору, вважаючи обертів (при цьому треба запам'ятати в якому становищі опинився контакт);
- Надіти ущільнювач і загвинтити спочатку рукою, а потім ключем на 13 до того ж положення контакту.
При заведеному двигуні клапан можна відвернути (не більш ніж на 120 градусів), домагаючись максимальних обертів.